Bologna

28 juni 2017 - Bologna, Italië

Een rustdag is een rustdag. Dus we hebben eigenlijk niet veel gedaan. Vanochtend een wandeling door de stad. Veel mooie doorkijkjes en prachtige deuren en poorten. Na 2,5 week fietsen in de vredigheid van het platte land valt de drukte en het lawaai in de stad erg op. Het is niet alleen het verkeer. Het verschil in decibellen tussen een Duits en een Italiaans terras is enorm. Italianen gesticuleren heftig en de taal vraagt om meer volume, meer uitbundigheid. Het weer is de hele dag dreigend geweest en in de namiddag gingen de sluizen weer open. Onweer hoort daarbij. Dus überhaupt geen dag om te fietsen. Morgen wordt het beter, althans met het weer. Wij moeten nog ruim 200 km. flink op en af. De moraal is goed, we hebben er alle vertrouwen in.

Massimo. We come closer and closer. Today we had a day off in Bologna. As a coïncidence it was a tempo bruto so we were lucky nog to sit on a bike. The last 200 km wil be tough but we can manage it.

1. Mieke:
    28 juni 2017
    Nog even vol houden pap en mam! En dan weer heerlijk thuis in Sinalunga, genieten van de rust. Jullie hebben het tot nu toe super gedaan!!! Xxx
  2. Ben Bakens:
    Respect
  3. Henriette:
    28 juni 2017
    Succes met de laatste kilometers. Bedankt voor de leuke verslagen.
  4. Gerrianne:
    29 juni 2017
    Succes nog met de laatste kilometers! Geniet ervan!
  5. Rein en Femi:
    29 juni 2017
    Wij zijn blij dat het zo goed met jullie gaat