Oostenrijk

21 juni 2017 - Landeck, Oostenrijk

Vandaag vanuit Garmisch Partenkirchen de transfer naar Oostenrijk gemaakt. In Garmisch Partenkirchen nog wel een foto gemaakt van de springschans, bekend van het jaarlijkse vijfschansen toernooi en de wedstrijd hier op nieuwjaarsdag. Schansspringen is een grote sport in de mideuropese landen. In Oostenrijk zie je ook in kleine plaatsen springschansen. De omgeving blijft onveranderd beeldschoon. Fietsend maakt het landschap vaak een verpletterende indruk en voel je je soms piepklein, vooral tussen bergmassieven. We wisten dat we vanuit Duitsland over een colletje naar Oostenrijk moesten, daarop hadden we ons voorbereid. Daarna dachten we door het Inn-dal vrij vlak naar het westen richting Landeck te rijden. Had je gedacht! Het fietspad leidt soms tot hoog boven de rivier. We hebben vandaag voor de eerste keer ooit moeten lopen! 18% omhoog met bagage trokken de beentjes niet. Beter gezegd, ze staakten de functie. Niemand heeft het gezien maar in alle eerlijkheid biecht ik het hier toch maar op. Morgen doen we het een dagje rustig aan.

Massimo,          we are in Austria now, in Landeck at the beginning of il Passo Regia. We can already see the Italian sky and smell the Italian air. We feel like doves who fly home to the colombaio.

1. Rieky en Gianni:
    21 juni 2017
    Che fatica! La montagna e bella. Ma passare in bici e molto difficile.
    Complimenti! !
  2. Rein en Femi:
    21 juni 2017
    Petje af!!!!!!!!!!!
  3. Ben Bakens:
    Top
  4. Corry:
    22 juni 2017
    Landeck een bekend vakantie gebied voor ons geweest
    Wat een karakter tonen jullie!!!
  5. Elly en Dick:
    Forza famiglia Bakens!!