Arrivato

1 juli 2017 - Sinalunga, Italië

En zo zijn drie weken fietsen voorbij. Net voor Sinalunga werden we tegemoetgereden door twee wielrenners van de plaatselijke wielerclub en onder aan de berg stonden twee journalisten van de lokale krant klaar voor een interview. Werk van Massimo, ondertussen vriend en architect van ons huis. We zijn niet stilletjes kunnen binnensluipen. De laatste rit was er een in bekend terrein. Al met al een heel mooie tocht. Niet te onderschatten voor wat de zwaarte betreft. Die tassen aan de fiets zijn letterlijk "blokken aan de benen". Van de andere kant went dat ook wel weer, je past het tempo aan. We hebben veel mooie plekken gezien in Duitsland, Oostenrijk en Italië. Behalve een krakende pignon (waarvan het kraken na enkele pufjes siliconenspray stopte) hebben onze fietsen het prima gedaan. Geen lekke banden. Ook de dragertjes achterop deden het prima. Ik heb m'n ogen wel eens dichtgeknepen en m'n hoofd tussen m'n schouders verstopt, in afwachting van wat er zou breken of barsten, als we door een gat in de weg of over een hobbel in de weg reden en de zware tassen met alle geweld een enorme beuk aan de frêle dragertjes gaven. Er gebeurde niks, nada, niënte. We zijn hier nu "thuis" in Sinalunga en rusten nog een weekje uit. We hopen dat velen onze verhalen met een glimlachje hebben gelezen en we bedanken iedereen voor de heel leuke reacties. Con amore, saluti a tutti e a presto.           Massimo, thank you for a warm reception in Colombaiolo. We gratefully enjoyed it.     Corona en Han.

1. Betsy:
    1 juli 2017
    Gefeliciteerd Corona en Han een geweldige prestatie!!!Nu lekker met de beentjes omhoog hebben jullie wel verdiend. Dank voor julie mooie verhalen! Liefs Betsy
  2. Ben Bakens:
    1 juli 2017
    Gefeliciteerd. Geniet er samen van rust lekker uit en we zijn benieuwd naar jullie verhalen. Groetjes
  3. Corry:
    Hiep hoera, welkom thuis
    Wat een prestatie om dit drie weken te vol brengen,met de fiets, jullie zijn heel grote toppers. En dan
    met vlag en wimpel in je thuis haven in gehaald worden,geweldig.
    Gefeliciteerd!!
    Ben en Corry

Gefeliciteerd
  4. Yvonne:
    1 juli 2017
    Petje af voor jullie en wat heb ik genoten van de verhalen. Geniet nog van en week vakantie in jullie mooi Italië. Groet, Yvonne
  5. Marlies en Ruud:
    1 juli 2017
    Han en Corona wat een geweldige prestatie ! Van harte gefeliciteerd! Zijn benieuwd naar het krantenartikel en kijken wel naar Raiuno. Geniet lekker van deze week en rust maar goed uit! Liefs vanuit Castelrotto Ruud en Marlies xxx
  6. Elly en Dick:
    1 juli 2017
    Wat ben ik trots op jullie! Super gedaan! En nu genieten van jullie welverdiende rust! A presto!
  7. Jan en annie:
    1 juli 2017
    Proficiat met deze fantastische prestatie.
    we gaan de reisverslagen missen.
    Rust uit en geniet na van deze prachtige tocht.
    warme groet van ons.
  8. Bram:
    2 juli 2017
    Gefeliciteerd Corona en Han met deze buitengewone prestatie.
    Dat doen velen jullie niet na!
    Prettige week en ik verheug me op de woensdagmiddagen !
    Groeten ook van supporter Carla.
  9. Frans en Riek van Katwijk:
    2 juli 2017
    Corona en Han gefeliciteerd met het vol brengen van de fietstocht Beek,
    Gem Montferland naar Sinalunga in Toscane Italie een super prestatie in,
    drie weken. Wij zijn heel trots op jullie. Corona en Han nog een mooie,
    vakantieweek gewenst samen met Tim,Denise en Fane.Groetjes Frans en Riek
  10. Diana:
    5 juli 2017
    Beste Corona en Han,
    Beter laat dan nooit zal ik maar zeggen.....heb jullie in het begin wat gevolgd, maar raakte toen de draad even kwijt. Zonet de rest van jullie verhalen gelezen,foto's bekeken.......wat een ervaring, wat een topprestatie!!!
    Trots op mijn collega en haar manHoop dat jullie nu nog lekker aan het genieten zijn.
    Tot snel
    Hartelijke groetjes,