Dorst

11 juni 2017

Vandaag de grens over. En het was warm! Warm! Je zou denken dat je op zondag in Duitsland voldoende terrasjes tegenkomt waar je wat kunt drinken. Niks, nada, niente. Dus dorst! We hebben vandaag noodgedwongen gezondigd tegen een heel oude fietswet; eet nooit ijs want de kou slaat op de benen. We hebben ijs gegeten omdat er anders niks was. En het was lekker. En nog belangrijker; we fietsten daarna als een speer! Ijs doet wonderen! Advies aan alle fietsers als het warm is; eet meer ijs! We fietsen met zo'n navigatiecomputertje. Prachtig dingetje hoewel de installatie nog wel wat hoofdbrekens heeft gekost. Maar het dingetje werkt, prachtig. We hoeven nergens de weg te vragen. Maar.....navigeren vreet vermogen dus na een kleine 4 uur is het gedaan met de pret. Een power bank is de oplossing. Gewoon onderweg aan de oplader. Gouden tip Tim.

For Massimo.

We passend the dutch-german border on a hot sunday. To drink was absolutely  neccessary but most of the bars in Germany were closed. So we had to eat icecream which is bad in the old cycling rules. Today we experienced that eating icecream works wonderful to overcome a fringale.