Italië

24 juni 2017

We hebben weer internet, gestolen op het terras van een pizzeria. Gisteren zijn we de Reschenpas overgestoken (video). Ging best goed. We reden een Hollands echtpaar voorbij met aanhangwagentjes aan hun fietsen met daarin twee peuters!! Boven is het prachtig. Er is daar een stuwmeer gemaakt waarin dorpjes ondergedompeld zijn. Van een van die dorpjes steekt de kerktoren nog boven het water uit. De bewoners hebben nauwelijks een vorm van compensatie gehad. Prachtige fietspaden. De afdaling bracht ons in de fruitschuur van Italië. Vanaf de voet van de Stelvio, die we gelukkig rechts konden laten liggen, is de vallei volledig gevuld met fruitboomgaarden, vooral appels. Dat reikt tot bijna in Verona, bijna 250 km. Fruitgaarden. Op sommige plaatsen fiets je door die boomgaarden, bijna onder de appelbomen door. Vandaag was de route volledig vlak, voortdurend de Adige volgend. We dachten een makkie te hebben maar de straffe tegenwind zwol aan tot een storm zodat we nu net zo moe zijn als na een bergrit.

Massimo, we are in Italy, near Rovereto. Yesterday we passend the Passo Resia.IT is very hot and a storm blowed us right in the face. IT is nog easy to come home.

1. Corry:
    25 juni 2017
    Wat een prachtige foto s om daar te kunnen fietsen!!!
    Wij hebben gisteren 500 km naar Friesland gereden
    Maar niet met de fiets dit is een beetje te veel voor
    de oudjes.groetjes uit het regen achtige Brabant
  2. Frans en Riek van Katwijk:
    25 juni 2017
    Foto van het stuwmeer tussen de bergen in is heel mooi.
    Maar het mooiste vinden wij Han de video opname van je vrouw Corona,
    als klimmer over de Reschenpas wat een klasbak op dat vrouwtje mag je,
    gerust trots op zijn. Wij wensen jullie veel fietsplezier naar de volgende,
    plaats. Groetjes van Frans en Riek uit Gennep.