Po

26 juni 2017

Vandaag vanuit Verona de povlakte ingefietst. Warm, warm. We fietsen van bar naar supermarkt en zo verder en kopen dan iedere keer 3 liter drinken, totaal 15 liter. En dan drinken we 's-avonds nog ruim. We fietsen soms over prachtige fietspaden die zelfs opgedragen zijn aan dode of levende fietslegenden (foto). Italianen vieren hun emotie, ook op dat gebied. Een andere keer fietsen we over onverharde wegen, de strade branche. Onze fietsen doen het prima, nog steeds geen lekke band. Ik geloof niet in magie dus ik klop het niet op hout af. Hier op de povlakte is het uitermate rustig. Geen toeristen, geen drukte, geen auto's. Alleen een enkele traktor en een paar gekke Hollanders. Landschappelijk is er niets te beleven. We komen door een enkel mooi stadje. Morgen hopen we in Bolonga te zijn en nog een rustdag te nemen. We kunnen thuis al ruiken. A domani.

1. Jan en annie:
    26 juni 2017
    iedere dag is het opnieuw genieten van jullie belevenissen, dank voor de mooie verhalen.
    ik kijk alweer uit naar morgen.
    groet voor jullie van ons.
    jan en annie
  2. Alie:
    27 juni 2017
    Wat een prachtige foto`s en leuke verhalen. Geniet van de rust dag en tot de volgende keer. lieve groetjes uit epe
  3. Corry:
    27 juni 2017
    Wat heerlijk een rustdag of wordt het een wasdag??
    Leuk om jullie verhalen elke dag te lezen
    Corry
  4. Betsy:
    27 juni 2017
    Heel belangrijk om het vochtgehalte op peil te houden! En s'avonds na de douche lekker opgefrist bij het diner een heerlijk glas italiaanse wijn. Succes met de volgende dag!!! Lieve groetjes Betsy.
  5. Frans en Riek van Katwijk:
    27 juni 2017
    Elke dag is het genieten van jullie verhaal. Mooie foto s.
    Het bord van de klimmer wielrenner Marco Pantani vinden wij mooi.
    Wat hebben wij genoten van deze renner in de grote rondes.
    Han enCorona geniet van de rustdag, en dan weer met goede benen,
    op de fiets naar de volgende plaats.Groetjes Frans en Riek Gennep.